söndag 2 oktober 2011

Söndag 2/10

God Kväll!

Idag satte jag mig vid datorn under förmiddagen och rensade bort en massa onödigt. Det blir ju en massa sparat i onödan.

Tog god tid på mig för dagens lunch. Först när jag avklarat den gick jag ut. Idag gjorde jag något som sällan händer, tvättade bilen in- och utvändigt.

När jag satt och tittade på fotboll ringde det på dörren. Det var ett par från Jehovas vittne. Jag hade fått besök för någon vecka sedan, men vi kom överens om att det inte var något för mig. Nu hade han tagit frun med sig. Han sa att han visste att jag inte var intresserad, men trots det kom han för att prata. Kan det vara charmen? Till slut förstod frun att jag inte var mottaglig för deras argument och hon bröt besöket.

Det har varit sommarväder i flera dagar, men nu ikväll har det börjat regna. Det är kanske nu som hösten börjar på allvar.

God natt!

Inga kommentarer: