onsdag 12 oktober 2011

Onsdag 12/10

God Kväll!

Började dagen med att ladda en tvättmaskin.

Efter frukosten blev det ett pass med motorsågen på den nerfallna björken. Jag körde upp ett par vagnar, så totalt blev det ett pass på två timmar.

Jag tänkte ett tag ta en sväng till lillebror för en kopp eftermiddagskaffe, men när jag tittade ut, vad fick jag se då? Jo, Monica och Janne komma inrullande i bilen, så det blev jag som fick bjuda på kaffet. Tyvärr, lite magert med kaffebröd.

Under kvällen har jag följt Bofors match mot serieledarna Västerås. Bofors vann med 3-0 och därmed gick de upp på tredje plats. Annars har jag, som vanligt på onsdagskvällar, tittat på kriminalserien Bron och samtidigt spelat in Per Morbergs matresa genom Sverige. Nu skall jag titta på den innan det blir läggdags.

God Natt!

Inga kommentarer: