måndag 31 oktober 2011

Måndag 31/10

God Kväll!

Det är inte klokt, ytterligare en månad kan läggas till handlingarna.

Idag var vi ett fåtal på gympan och då blev det spinning och styrka. Det är på tiden att vi får in ersättare för dem som flyttat. Är några borta märks det på en gång.

Till lunch lagade Gudrun till en trattkantarellsoppa, som vi åt innan hon begav sig hem mot Västerås.

Under eftermiddagen fick jag telefon från Anders Andersson, min tidigare revisor, som gick i förtida pension vid semestern. Han räknade med att komma och hälsa på mig under den närmaste tiden.

Jag körde upp båtmotorn från båthuset för att ha den på säkrare ställe om det skulle dyka upp några långfingrade.

Jag åkte in och såg matchen mellan Bofors och Rögle. Den började dåligt med en 2-0 ledning för Rögle. Bofors kom dock ikapp, men Rögle fortsatte att göra mål och hade ett tag ledningen med 5-3. Till slut lyckades dock Bofors vinna matchen med 7-5. Det var ingen bättre match och Bofors gjorde många slarvpassningar som gick till motståndarna. Publiksiffran var drygt 2000.

God Natt!

Inga kommentarer: