torsdag 20 oktober 2011

Torsdag 20/10

God kväll!

Idag var vi bara tre deltagare på gympan. En har stuckit iväg till Gran Canaria och skall vara där till i början av nästa år, var de andra var vete katten. Därför blev det ett 45-minuters spinningpass följt av en halvtimmes styrketräning.

Eftersom jag kör med engångskateter nu tog jag vägen förbi hos Marina för att kunna göra en tömning innan jag fortsatte till Rotary. Där var det tomt så det fick bli en tur till Tedenrud. Det gick ju bra att göra tömningen där också.

Sköterskan från Karlstad ringde och frågade hur det gick. Det var bara att säga att det fungerade bra och inte var några stora problem. Nu kommer hon att skicka hem katetrar så att jag klarar mig i tre månader. Därefter får jag ringa och beställa efter behov. Det är inte klokt vad billig sjukvård vi har om man slår ut det på ett år.

På Rotarymötet var det en forskningschef som berättade om hur de håller på att ta fram ett miljövänligt raketbränsle med krut som bas.

God natt!

1 kommentar:

Marina sa...

Tråkigt att jag inte var hemma, Sköt om dig. Kram.