måndag 17 oktober 2011

Måndag 17/10

God kväll!

Ja, då var det måndag och tidig morgon. Efter gympan följde jag med Torbjörn till hans arbetsplats för att hämta en TV som vi var överens om. Jag hade på förra årsmötet för Sälenhuset fått i uppdrag att skaffa en ny TV eftersom jag var en av dem som tyckte att den gamla var för dålig. Av olika anledningar hade det inte blivit något köp, men nu har jag skaffat en som stämmer relativt bra mot önskespecen. Visserligen klarade jag inte priset 5000 kronor för en 32-tummare med inbyggd DVD och rörlig väggarm. Den gick på ytterligare 500 trots en rabatt på 800.

Nästa uppgift var att åka till Hans Lilja för att få räkenskaperna genomgångna och godkända. Det var som vanligt inga problem utan gick efter beräkningarna med påskriven revisionsrapport. Jag blev kvar en god stund med kaffe och berättelser från hans tid inom Boforskoncernen.

När jag kom hem kopierade jag alla papper som skall in i mapparna till varje andelsägare.

Senare på kvällen blev det göteborgsderbyt mellan GAIS och IFK, som GAIS tog hem med 1-0. Fortsatte med den danska kriminalserien "Den som dräper". Just nu är det reklampaus. Innan jag fortsätter tittandet önskar jag:

God Natt!

1 kommentar:

Susanne sa...

Vad skönt att Tv köpet var klart. Ha det gott. Kram