fredag 10 februari 2012

Fredag 10/2

God Kväll!

Idag blev det en tur till Karlskoga med äldsta dottern. Först ett besök på resebyrån. Där preliminärbokade vi biljetter till USA för sju personer. På måndag skall vi besluta och betala, priset står fast till dess. Då gäller det att ha med alla pass eller kopior för att få ut biljetter.

När vi var klara var det dags för lunch och vi gick till Katrinedalskrogen. Som dagens hade de lasagne, som var riktigt bra kryddad och god.

Nästa etapp blev Team sportia. Jag skall vara funktionär på Svenska Rallyt tidigt på söndag morgon och med fjolårets kyla i friskt minne, då var det -27 grader, köpte jag ett par handskar som skall klara -30 grader enligt reklamen.

Eftersom vi var i närheten av Ö&B blev det ett besök även där. Lite rengöringsmedel för hem och person.

Som vanligt lite kvälls-TV, På spåret och Skavlan. Just nu går filmen "Män som hatar kvinnor. Jag har sett den tidigare, men jag blir nog sittande och tittar på den igen, om jag inte hittar något annat spännande.

God Natt!

Inga kommentarer: