onsdag 1 februari 2012

Onsdag 1/2

God Kväll!

Det är inte klokt, redan februari. Januari har bara försvunnit.

Vid lunchtid infann jag mig i Karlstad för att äta lunch tillsammans med min bankkontakt. Han skulle presentera mig för en ny kontakt, då han hade fått större ansvarsområde och placerade ut sina kontakter till andra medarbetare. Dessutom var det ytterligare en bankman från Göteborg som hängde med, då han var på besök hos de andra. Min nya kontakt, Peter Birath, är en ung och trevlig grabb, så det blir nog bra.

Under kvällen har jag varit i Karlskoga och sett matchen mellan BIK- Troja/Ljungby tillsammans med Anders Andersson, min tidigare revisor. Idag hade de fått bättre fart på skridskorna och de vann med 6-3, även om de två första perioderna var jämna.

Nu har jag två alternativ, antingen gå till sängs, eftersom jag skall upp 5.00 i morgon, eller stanna uppe och se Sveriges Mästerkock och därmed ta ett fåtal timmar i sängen.

God Natt!

Inga kommentarer: