måndag 6 februari 2012

Måndag 6/2

God Kväll!

Då var det måndag igen och tidig gympa. Idag var det fler som ställde upp och det blev ett roligt pass med start på stepbrädan följt av styrka och mage. Man får verkligen veta att man lever.

Efter passet blev det ett besök på Skandia. Därefter bestämde jag mig för att åka till El-giganten. Jag har funderat ett tag på att skaffa mig en iPAD sedan Stefan demonstrerat sin. När jag kom in i affären, vem fick jag se då? Jo, Tedenrud. Han var där för att hämta sin nya dator. När jag var klar tyckte han att jag skulle komma in till dem, när jag var på väg hem, för att få en kaffetår.

När jag köpt min iPAD åkte jag dit. Vi hjälptes åt att installera hans dator och den tycktes fungera perfekt.

Förutom kaffe blev jag även bjuden på lunch, så det var en fin sväng att åka dit.
När jag kom hem var det dags att installera min nya leksak. Efter några samtal till Stefan fungerar den som den skall och jag har också plockat hem en del appar. Har testat Skype från den och den fungerar också när jag väl hittat regleringen av ljudet. Nu kan mina skypare även se mig i bild.

God Natt!

1 kommentar:

Susanne sa...

Härligt att du unnade dig en Ipad. Det är roligt med lite leksaker. Kramiz