onsdag 22 februari 2012

Onsdag 22/2

God Kväll!

Igår blev det ett onödigt komprimerat inlägg utan minsta luft. Detta berodde på att bloggen har förändrats och jag hade inte kommit på hur man gjorde div. inställningar. Kanske det blir bättre idag.

Hela förmiddagen gick åt till diverse arbete för Rotary vid pc:n

Vid lunchtid åkte jag in till Filipstad och rensade undan snövallarna vid min tillfälliga bevakning av snöläget vid filipstadstomten. Igår hade inte plogen hunnit komma dit, när jag var där.

Gick in på Coop och tittade på bokrean. Köpte en av Jan Mårtensson. Har några tidigare, som jag tycker har varit bra.

Gick in till affären med vitvaror och frågade efter den bästa dammsugaren. Snart kommer ju solen att lysa in och då upptäcker man att det är dags med noggrannare städning. Testade den, som ansågs som bäst. Utan tvekan var den betydligt bättre än min gamla, men den är säkert 20 år. De hade bara demonstrationssugaren hemma. Nya kommer i morgon. Känns som det blir en i slutet på veckan.

Som vanligt på onsdagar har jag sett "Sveriges mästerkock". Det är inga lätta uppgifter de ställs inför. Kollade också BIK:s match mot Tingsryd, 3-0 till BIK. Avståndet ner till Västerås är därmed oförändrat.

God natt mina vänner!

Inga kommentarer: