torsdag 23 februari 2012

Torsdag 23/2

God Kväll!

Idag var det ett intensivt intervallpass på gympan. Efter uppvärmning blev det växelvis kondition och styrka. Kondition på golvet och stepbrädan, styrketräningen med skivstång och hantlar. Som avslutning blev det mage och stretchning. Ett bra pass!

Efter gympan hade jag tänkt att åka till Marina, som hade ledig förmiddag, för att klippa mig. Eftersom hon under gårdagen hade magsjuka skippade jag besöket och tog vägen förbi hos Tedenrud i stället. Jag får väl lägga mig till med hästsvans.

Sedan var det dags för Rotary. Idag var det räddningstjänsten som informerade om organisation och planerna om en ny brandstation.

Som vanligt på kvällen var det nyheter samt sport. Större delen av nyheterna gick idag åt att berätta om den nya prinsessan som föddes i morse. Efter 8-9 timmar var mor och dotter på väg hem igen. Det var annat på min tid. Då fick de vara på lasarettet en vecka innan de återvände hem.

God Natt!

Inga kommentarer: