måndag 20 februari 2012

Måndag 20/2

God Kväll!

Efter gympan idag, när vi satt och åt frukost, kom Eva Ekman in på gymmet. Hon sköter bokföringen åt Colluseum. Hon var anställd hos mig under flera år på KAPRO och det var trevligt att prata med henne igen. Det är nog fyra år sedan vi träffades.

Jag åkte in till resebyrån och klarade av den sista betalningen och fick biljetten till Gudrun. När jag kom hem gick jag in på nätet och gjorde USA-ansökningarna för alla utom Simon, som måste förnya sitt pass först, eftersom det gått ut. Samtliga är godkända för inresa och betalningarna gick bra då jag kommit på vad det var för fel jag gjorde förra gången jag försökte.

Dagen började med minus åtta grader, men övergick i plus under dagen. Nu har det börjat snöa och fortsätter det blir det antagligen plogning i morgon.

God Natt!

Inga kommentarer: