söndag 19 februari 2012

Söndag 19/2

God Kväll!

Börjar med att gratulera lilla systerdottern, Katrin, som fyller år.

Under förmiddagen gjorde jag ESTA-ansökningen för USA-resan. Det gick bra ända tills jag skulle betala. Enda betalningssättet är med kontokort. Jag har tidigare betalat annat med kort och det har gått bra. Idag var det helt omöjligt, för hur jag än fyllde i min adress fick jag svaret "felaktig adress". Det vete fan hur jag skall komma igenom. Sedan kan man ju fråga sig vad de har med adressen att göra. Pengarna dras ju från ett kontonummer.

Under eftermiddagen följde jag med Susanne och Sten-Åke till Karlskoga för att se Sammy spela med KHC mot Munkfors. Simon och ytterligare ett par anslöt när vi började med att gå till en pizzeria. God pizza, men hälften måste lämnas. Är inte van att äta så mycket på en gång.

Matchen var ingen av de bättre jag sett, men i andra perioden blev det bättre fart och ganska spännande. Tyvärr fick KHC stryk med 4-3. Från min sida sett var det en mindre bra domare, men hade inte med utgången att göra.

God Natt!

Inga kommentarer: