lördag 18 februari 2012

Lördag 18/2

God Kväll!

Halv två var jag inne hos Susanne. Jag hade blivit bjuden på lunch. Det var Tacopaj och smakade bra.

Eftersom jag skulle till Karlskoga och se matchen BIK-Västerås, skulle jag ta med mig Jennifer, som varit på besök hos sin moster och kusin ett par dagar, till Karlskoga.

På vägen hämtade vi Elisabeth, som skulle med och se matchen.

Det började bra för BIK, 1-0 efter 48 sekunder. Sedan tog det slut. Trots två omgångar med fem mot tre lyckades de inte göra något mål. Efter det var de underlägsna Västerås, som till slut vann med 4-1 i en allt annat än bra match.

I kväll har det varit lite Melodifestival. Jag begriper inte hur Ranelid kunde komma direkt till final. Just nu är det Bodyguard jag tittar på. Jag har sett den tidigare, men den är värd att se ytterligare någon gång och den är ju högaktuell just nu.

God Natt!

Inga kommentarer: