söndag 26 februari 2012

Söndag 26/2

God Kväll!

Tittade igenom ett recept och såg att jag behövde komplettera för att kunna fixa den lunch, som jag tänkt. Det blev en resa till Filipstad. Fyllde även tanken med de dyra droppar som behövs för att kunna ta sig fram med bil.

Tittade in hos Sten-Åke och Susanne. De var på väg ut, men när jag kom blev det förmiddagskaffe.

När jag var hemma igen plockade jag fram skidorna och rengjorde dem från förra vintern. Klistret, som var på, satt hårt och då begriper man hur dum man är som inte tar bort det när man avslutat säsongen. Med olika typer av "Valla Väck" blev de till slut skapligt bra, tror jag. Skall undersöka det om någon vecka.

Kvällen består av Wallander, nyheter just nu. Jag trodde jag sett alla avsnitt, men detta var nytt för mig.

God Natt!

Inga kommentarer: