lördag 25 februari 2012

Lördag 25/2

God Kväll!

En solig men blåsig dag. Stannade inne och hade det lugnt.

Fick veta av en granne att kommunen var intresserad av en av mina granar som adventsgran vid Coop nästa jul. Vore kanske lämpligare att de frågar mig eftersom den står på min tomt, men de hinner ju, det är nästan ett år dit.

Åkte in till Karlskoga för att se BIK-Leksand i en viktig match. Båda ligger bland de tre som går direkt till kval till elitserien. Vi var 3650 som fick se en tidvis grinig men spännande match. Den var jämn och slutade 2-2, med mest skott från BIK. När det var några sekunder kvar i förlängningen gjorde BIK mål och vann med 3-2. Nu har båda samma poäng, ett par poäng efter Örebro, som leder serien.

Även om jag inte är direkt intresserad av melodifestivalen har jag suttit där i dvala och tittat.

God Natt!

Inga kommentarer: